SEO vs. PPC – katera od marketinških strategij bolje deluje na spletu?

05. april 2019

Čeprav v digitalnem marketingu obstajajo tudi druge možnosti privabljanja obiskovalecv na spletno stran, na primer prek družabnih omrežij, bannerjev in spletnih povezav, sta SEO (optimizacija ali Search engine optimization) in PPC (Pay per click) še vedno tisti strategiji ki vzbudita največ pozornosti. Toda na vprašanje – katera od njiju je učinkovitejša, SEO ali PPC, ni splošnega odgovora. Ob izbiri je treba upoštevati trenutne razmere, cilje in dogajanje na trgu. Nova podjetja zelo težko poženejo svoj posel le s SEO, tu je pravilno izveden PPC tisti, ki ponudi dober odgovor iščočemu trgu. Razumevanje delovanja vaših potencialnih strank in način uporabe spleta sta ključnega pomena za ugotovitev, ali je plačano iskanje, organsko iskanje ali kombinacija obeh najboljši pristop za vašo edinstveno in vedno spreminjajočo se situacijo. Vsaka od obeh marketinških strategij ima namreč svoje prednosti in slabosti. Med strategijama sta dve ključni razliki. PPC učinkuje tako, da se plačani oglasi prikazujejo na vrhu strani iskalnika zadetkov, nad organskimi oglasi, ki jih ustvarja SEO. Pretok obiskovalcev, ustvarjen prek SEO je brezplačen, medtem ko je potrebno pri PPC strategiji plačati za vsak posamičen klik. V mnogih primerih SEO in PPC najbolje delujeta, ko sta integrirana in strateško usklajena.

 

Naravno oglaševanje