20. september 2018

Proteini za mišice v prahu – ali so res potrebni za doseganje cilja?

Proteini za mišice so v uporabi že vrsto let. Sprva so bili namenjeni bodybuilderjem, zato so ljudje, ko so se proteini za mišice pričeli množično uporabljati, postali skeptični. Vendar pa so hitro ugotovili, da se beljakovine v prahu ne uporabljajo samo za pridobivanje mišične mase. Vsi, ki redno obiskujejo fitnes, so zagotovo kdaj pomislili na uporabo beljakovin v prahu, saj so jih prepričali odlični rezultati tistih, ki so jih že pričeli uporabljati. Gre za nepogrešljiv del prehrane čisto vsakega športnika in rekreativca, saj je splošno znano, da so beljakovine ključnega pomena za izgradnjo mišične mase in izgubo odvečne telesne teže. Vse to pomeni, da ne gre samo za marketing. Beljakovinski prehranski viri ne v večini primerov ne zadovoljijo potreb našega telesa in tukaj pridejo na vrsto proteini za mišice, ki so zaradi svoje hitre absorpcije in delovanja odlična rešitev. Večina nas z običajnim načinom prehranjevanja ne zaužitje dovolj proteinov, saj preprosto nimamo dovolj časa za pripravo zdravih in uravnoteženih obrokov. Za jemanje se lahko odločimo zgolj zaradi želje po doseganju boljšega zdravja in počutja, športniki in aktivni ljudje pa jih jemljejo z namenom pospeševanja rasti mišic. Proteini za mišice v prahu imajo pomembno funkcijo pred treningom, med njim in po njem. Z njihovo pomočjo telo pripravimo na obremenitev in po končani seriji ponovitev omogočimo uspešno regeneracijo. Proteini za mišice v prahu so primerni za vse posameznike, ki z običajnim načinom prehranjevanja v svoje telo ne vnesejo dovolj beljakovin.

 

Proteini fitnes

 

 

Kombinacija proteinov za mišice v prahu  in zdravega načina prehranjevanja

S kombinacijo proteinov za mišice v prahu, zdravim načinom prehranjevanja in redno telesno aktivnostjo bomo z lahkoto dosegli zastavljen cilj. Kljub temu pa je potrebna velika mera previdnosti pri izbiri in pri uživanju proteinov za mišice v prahu. Veliko je namreč odvisno od njihove sestave, saj nekateri vsebujejo veliko sladkorja in pravzaprav več ogljikovih hidratov kot beljakovin, zato je proteine za mišice najbolje kupiti le v specializirani prodajalni. Ker so na voljo najrazličnejši okusi, vsak posameznih hitro najde pravega zase, vendar pa izbira ne bi smela biti osredotočena samo na okus proteinov v prahu. Če izberemo tiste prave, bomo že z majhnim obrokom zadostili potrebam našega telesa. Za izdelavo proteinov za mišice se najpogosteje uporablja sirotka, obstajajo pa tudi drugi viri. Ne glede na to, katerega izberemo, je pomembno, da izdelek ne vsebuje dodanih sladkorjev in umetnih sladil, saj takšni izdelki niso primerni za fitnes. Beljakovine so tiste, ki naredijo mišice, vendar sta potrebna tudi trud in trdo delo, pa tudi odrekanje določenim vrstam živil nam bo prišlo prav pri doseganju želenega cilja.

 

 

Beljakovine niso nekaj nenaravnega, kot so mnogi napačno prepričani

Žal danes v družbi še vedno velja napačno prepričanje, saj so mnogi prepričani, da so proteini v prahu nekaj, kar je rezervirano le za bodybuilderje in za tiste, ki se želijo izkazati v fitnesu. V resnici gre za gradnike celic, ki jih uvrščamo med makro hranila. Telo jih nujno potrebuje za proizvodnjo hormonov, encimov, nevrotransmiterjev in protiteles. Skrbijo za obnovo celic in obnavljajo mišično tkivo,  več mišične mase pa seveda pomeni lepše oblikovano telo. Mnogi so z jemanjem proteinov za mišice v prahu izboljšali svoje počutje in splošno zdravje. Koliko jih je potrebno zaužiti dnevno, je odvisno od posameznika in sicer od teže, spola, aktivnosti in zastavljenega cilja. Potrebno se je držati navodil na embalaži izbranih proteinov za mišice v prahu in se predhodno posvetovati s strokovnjakom. Posamezniki, ki so telesno aktivni in izvajajo visoko intenzivne treninge, morajo zaužiti večjo količino proteinov za mišice za doseganje optimalnih rezultatov. Z uživanjem prav tako ne smemo pretiravati, saj se odvečne beljakovine v telesu spremenijo v glukozo, ki se ne porabi, temveč se skladišči v maščobno tkivo. V kombinaciji z jemanjem proteinov za mišice v prahu, poskušajte posegati po živilih, kot so meso, ribe, morski sadeži, skuta, jajca in mlečni izdelki ter oreščki in konoplja.

Proteini okusi

 

Prehranski dodatki imajo velik pomen pri doseganju cilja

Proteini za mišice v prahu se uvrščajo med prehranska dopolnila oziroma dodatke in so ključnega pomena za doseganje zastavljenega cilja. Proteinski napitki se hitro absorbirajo in nam zagotavljajo hitro regeneracijo po aktivnosti. Priporočamo jemanje kvalitetnih sirotkinih proteinov kot so THE Amino Whey, X3M Whey, THE Whey isolate, ki imajo visok delež beljakovin(nad 85%), visoko biološko vrednost ter visok delež BCAA aminokislin. Na voljo so v spletni trgovini trgovine The Nutrition in v ostalih poslovalnicah po Sloveniji. Za člane smo pripravili številne ugodnosti pri nakupu, na spletni strani pa so na voljo še recepti in super nasveti, ki vam bodo pomagali doseči vaš cilj. Za nakup skrbno izbranih proteinov za mišice obiščite The nutrition.