19. marec 2020

 

Promocijska darila pomagajo graditi in krepiti poslovne odnose

Odnosi s strankami in poslovnimi partnerji so za vsako podjetje izredno pomembni, zato jih je treba graditi, krepiti in stalno negovati, da ti ostanejo trdni in močni. Promocijska oz. reklamna darila k temu precej pripomorejo, saj veljajo za adute pri poslovanju podjetij. Veliko vlogo igrajo pri pridobivanju novih strank, krepijo pripadnost obstoječih ter kažejo spoštovanje tako strankam, zaposlenim kot vsem ostalim poslovnim partnerjem. Poznavalci pravijo, da so mnogo bolj učinkovita kot kakršnakoli marketinška kampanja. Z njihovo pomočjo se povečuje prodaja in širi prepoznavnost izbrane blagovne znamke. Pri izbiri promocijskega materiala bolj šteje pozornost in izvirnost kot sama vrednost darila, bistveno je sporočilo, ki ga obdarjeni prejmejo. V zadnjih letih so promocijska darila predvsem praktične narave, da jih poslovni partnerji ali stranke lahko uporabljajo in jih ne postavijo nekam kjer le-ta pozabljena obležijo. Pri izbiri reklamnih daril velja dobro razmisliti, saj bodo ta vstopila v domove, avtomobile, pisarne ljudi in bodo na mnogo mestih opozarjala nase, s tem pa širila ime podjetja, ki promocijski material podarja. Tako mala kot velika podjetja se morajo zavedati, da je obdarovanje več kot le izmenjava rokovnikov in koledarjev, saj sta njegovo sporočilo in namen, zaradi psihološkega učinka izjemno pomembna člena komunikacije in reklame.

Rokovnik kot promocijsko dariloDobro promocijsko darilo tudi rokovnikPromocijsko darilo rokovnik z vašim logotipom

 

 

Kako daleč sega obdarovanje in kakšna so najboljša promocijska darila

Poslovno obdarovanje se je v Sloveniji zares začelo s hitrejšim širjenjem podjetništva, v devetdesetih letih dvajsetega stoletja, ko so podjetja začela rasti kot gobe po dežju. Kljub temu, da je od takrat preteklo že kar nekaj vode, mnogi še vedno ne razlikujejo katera reklamna darila so primerna za določene priložnosti in kakšna naj bo njihova vrednost. Glede na to komu so podarjena, je njihova vrednost izjemno pomembna. V našem podjetju se ukvarjamo s proizvodnjo promocijskih daril že dolga leta, prav tako kakovostne artikle tudi uvažamo. Z leti smo od samih strank pridobili ogromno izkušenj, ves čas pa sledimo trendom poslovnega in reklamnega obdarovanja v svetu. Na željo strank poskrbimo za dotisk logotipov ter promocijski material tudi aranžiramo. Pri izbiri promocijskih daril je bistveno, da niste toliko pozorni na svoj okus in želje, temveč da razmislite o tem česa bi se najbolj razveselili obdarjenci. Večinoma imajo podjetja na zalogi različne vrste takšnih in drugačnih reklamnih daril, da je mogoče pri obdarovanju izbrati katero je pravo za določeno osebo. Nekadilcu raje ne podarite vžigalnika, prav tako pa bodite pozorni na starost in spol obdarjenca. V naši ponudbi lahko najdete veliko izbiro takšnega in drugačnega promocijskega materiala, ki ga lahko prilagodimo vašim željam in zahtevam, zato si vzemite čas in preglejte našo spletno stran. Za nasvete in dodatne informacije smo vam vedno na voljo.

 

Kaj vse obsega ponudba promocijskih daril in katera so danes aktualna

Kot smo že omenili, naj bodo reklamna darila praktična. Že kar nekaj let se na seznamu podjetij pogosto pojavlja promocijski tekstil, ki veljaj za precej trajno in uporabno darilo. Prednjači seveda cena, za katero se pri nas trudimo, da je vedno med konkurenčnimi, ne glede na artikel. Tudi kakovost ni zanemarljiva, saj s cenenimi majicami, ki bodo že pri prvem pranju izgubile obliko in barvo, zagotovo ne boste izboljšali vtisa podjetja. Med promocijski tekstil v prvi vrsti sodijo bombažne majice z dolgimi in kratkimi rokavi, prav tako pa se v zadnjih časih med njimi pogosto znajdejo tudi majice namenjene športnim dejavnostim, iz materialov ki oddajajo vlago. V malce višjo stopnjo promocijskega tekstila sodijo polo majice, brezrokavniki in softshell jakne, ki so z vtkanim ali odtisnjenim logotipom podjetja odlična reklama, saj jih je mogoče nositi velik del leta. Tudi zimske jakne in bunde se pogosto znajdejo na seznamu promocijskega tekstila, pri katerih je prav tako potrebno paziti na kakovost. Naj bodo tople, udobne, lepih barv in modernih krojev. Ne smemo pozabiti na večno aktualne kape s šiltom, ki so lahko prav modne in atraktivne ter vedno dobrodošle tako za moške kot za ženske. Logotip je na njih širšim množicam zelo dobro viden.

Poslovno darilo naj bo uporabno ali v pisarni ali ob prostem časuMed pisarniškimi poslovnimi darili vedno najdemo vsaj kakšen rokovnikVelika izbira rokovnikov kot poslovno darilo vašim strankam

 

Pisarniški material je najpogosteje izbrano reklamno darilo

Čeprav se trendi iz leta v leto spreminjajo, določena promocijska darila ostajajo ves čas aktualna in so stalnica na naročilnicah podjetij. Med najpogosteje izbrana še vedno sodijo vžigalniki, rokovniki in koledarji. Kljub temu, da so v poslovnem svetu prevladali prenosniki, so rokovniki tisti, ki se še vedno znajdejo v torbah poslovnežev in na mizah med sestanki. Na njih so natisnjeni naziv podjetja, slogan in logotip lepo vidni, kar poudarja blagovno znamko in so odlična reklama. Rokovniki so primerno darilo tako za poslovne partnerje kot za zaposlene, ki jih želite razveseliti ob novem letu. V naši ponudbi lahko najdete čudovite artikle s kompaktnimi platnicami iz umetnega usnja, določeni imajo dodana pisala, na voljo so vam tudi planerji, beležnice in zvezki z različnim številom listov. Prav tako lahko pogledate različna pisala, pisalne sete, markerje, barvice, vizitkarje, mape in mnogo drugega promocijskega materiala, ki bo dobro predstavljal vaše podjetje.