Kvalitetno naravno oglaševanje

05. april 2019

Neprestana izpostavljenost oglasom ljudi utruja. Naravno oglaševanje je drugačna pot, da uporabnikom predstavimo določen izdelek ali storitev, vendar na način, ki bo pritegnil in spodbudil bralčevo zanimanje. Gre za oglaševalski trik – če bo oglas videti kot običajna vsebina določenega medija, uporabniki ne bodo niti opazili, da gre za oglas. Recimo, da ste kliknili na članek z naslovom Pet najlepših pohodniških destinacij v Sloveniji. Ta vas je pripeljal na blog spletnega mesta podjetja, ki se ukvarja s prodajo pohodniške opreme. Ni čisto enako občutku, kot če bi enak članek brali v reviji National Geografic, kajne? Navsezadnje omenjeno podjetje za vsak klik plačuje lastniku spletne strani, kjer je članek objavljen. Naravno oglaševanje najpogosteje najdemo med objavami na družabnih omrežjih ali kot priporočeno vsebino na spletnih straneh. Od običajnih oglasov se razlikujejo po tem, da niso videti kot oglasi. Na videz so povsem enaki kot preostala vsebina medija, kjer se pojavljajo. Bistvo naravnega oglaševanja je, da ob izpostavljanju določenih vsebin, uporabnika ne zmotijo.Določene organizacije, ki se ukvarjajo z varstvom potrošnikov, si prizadevajo zakonsko urediti področje naravnega oglaševanja, da bi preprečili njihovo zavajanje. Čeprav se naravni oglasi neopazno integrirajo v spletno stran, morajo biti označeni s kontrolnimi znaki (»priporočena objava«, »oglas«, »sponzorirano«, »predlagano za vas«).

 

Spletne strani