Komunikacija na delovnem mestu ključna za doseganje uspeha

11. julij 2016

Gorazd Vertovšek

Komunikacija na delovnem mestu: efektivna komunikacija med zaposlenimi ključna za doseganjem poslovnih uspehov

Po razlagi Gorazda Vertovška je komunikacija na delovnem mestu, tako med zaposlenimi kot med delodajalci in zaposlenimi, pogosto površna in neučinkovita, kar je v veliki meri povezano s hitrim delovnim tempom in velikimi količinami stresa. Vendar pa kljub določenim neizogibnim okoliščinam slaba komunikacija na delovnem mestu ni dejstvo, na katero ne bi imeli nobenega vpliva. S pomočjo strokovnega svetovanja in interaktivnih delavnic se lahko naučite preprostih načinov za bolj efektivno komunikacijo.

 

 

Zakaj je efektivna komunikacija med zaposlenimi tako pomembna?

Slaba komunikacija med zaposlenimi dokazano zmanjšuje učinkovitost delovnega procesa. Prav zaradi pomanjkljive komunikacije na delovnem mestu namreč pogosto prihaja do tega, da zaposleni niso natančno seznanjeni s svojimi zadolžitvami, kar privede do neopravljenega dela ali pa do tega, da nekdo opravlja delo, ki ga je že opravil nekdo drug. To seveda pomeni nesmotrn izkoristek delovnega časa, posledično pa slabše poslovne rezultate. Efektivna komunikacija na delovnem mestu pa pozitivno vpliva tudi na same odnose med zaposlenimi. Komunikacijski šumi so namreč pogosto krivi za napetost in živčnost ter različna trenja med zaposlenimi, slaba delovna klima pa prav tako zmanjšuje delovno učinkovitost. Še posebej pomembna pa je dobra komunikacija v timu. Timsko delo namreč danes postaja vse pogostejša praksa, efektivna komunikacija v timu pa poskrbi, da posamezniki delujejo usklajeno, da so naloge jasno razdeljene in da so vsi sodelujoči pri določenem projektu seznanjeni s ključnimi cilji in časovnimi roki.

 

Več o Gorazdu Vertovšku preberite tukaj.

 

 

Kako izboljšati komunikacijo na delovnem mestu?

Gorazd Vertovšek - svetovalec za komunikacijo

Poleg komunikacije med zaposlenimi je izredno pomembna tudi komunikacija zaposlenih in delodajalcev. To lahko drastično izboljša poznavanje učinkovitih načinov za vodenje sestankov, ki morajo biti strukturirani premišljeno; zaposleni morajo imeti možnost, da podajo svoje mnenje in izpostavijo morebitne težave, s katerimi se srečujejo, obenem pa mora delodajalec ohranjati določeno avtoriteto in nadzor nad celotnim delovnim procesom. Čeprav je komuniciranje nekaj, kar ljudje počnemo vsakodnevno, pa učinkovita komunikacija na delovnem mestu še zdaleč ni nekaj samoumevnega. Vse več delodajalcev tako spoznava, kako dragocen je kakovosten coaching management, v okviru katerega delodajalci spoznavajo tudi načine za izboljšanje komunikacije med zaposlenimi. Delavnice, ki jih v sklopu Akademije Stratos izvaja mag. Gorazd Vertovšek, strokovnjak z več kot desetletjem izkušenj na tem področju, lahko pomagajo tudi vam oziroma vašemu podjetju do boljših rezultatov. Poslovni uspeh, v današnjih časih še posebej, nikakor ni naključje, ampak rezultat trdega dela in upoštevanja različnih dejavnikov, ki negativno vplivajo na delovni proces. Prav hitro prepoznavanje teh dejavnikov in njihova eliminacija lahko pomenita pomembno prednost pred vašo konkurenco.