29. januar 2016

ISO standardi: zagotavljanje kakovosti poslovanja v skladu z mednarodno uveljavljenimi merili

Poslovanje v skladu z ISO standardi, ki predstavljajo mednarodno priznano merilo dobrih praks na različnih področjih, lahko dvigne dejavnost vaše organizacije na občutno višji nivo. Glavni namen standardov kakovosti je poenoten sistem vrednotenja oziroma vzpostavitev primerljivih meril, ki služijo celostnemu dvigu kakovosti opravljenih storitev. Doseganje zahtev ISO standardov, kar lahko predstavlja pomembno prednost pred vašo konkurenco in zagotovilo za poslovne uspehe, je neizogibno prepleteno z ustrezno izobraženostjo kadrov, pri čemer vam lahko priskočimo na pomoč v družbi Bureau Veritas, pooblaščeni tudi za certificiranje. Lahko vam zagotovimo, da se vam bo vloženi trud obrestoval v obliki zadovoljnih strank in odprave nepotrebnih stroškov.

 

Najbolj razširjeni ISO standardi

ISO 9001 in ISO 14001 sta ISO standarda, ki sta bila v širši javnosti deležna največ pozornosti.

Standard ISO 9001 je bil prvič izdan leta 1987, zadnja izdaja je izšla leta 2015. Načela, ki jih zajema ISO 9001, se nanašajo na vodenje kakovosti v podjetjih – od osredotočenosti na stranke do vključevanja ljudi, odločanja na podlagi dejstev in nenehnega težnja k izboljšanju oziroma optimizaciji delovnega procesa na različnih ravneh. ISO 9001 ponuja certificiranim organizacijam orodja in pristope k obvladovanju in vodenju procesov na način, ki je primerljiv med vsemi certificiranimi organizacijami. Certifikat ISO 9001 dokazuje zanesljivost in kakovost poslovanja, storitev in proizvodov vašega podjetja.

Standard ISO 14001 je mogoče nekoliko posplošeno opredeliti kot ključne smernice za odgovorno ravnanje z okoljem, pridobitev ustreznega certifikata pa organizacijam po eni strani zagotavljanja manjše energetske izgube, posledica česar so tudi nižji stroški, obenem pa zmanjšuje tveganje za zakonsko predpisane kazni v primeru kršenja okoljevarstvenih predpisov.

Izpostavimo lahko še ISO 22000, standard sistema vodenja varnosti živil, ki je ključen za prehrambno branžo. Velikega pomena tega ISO standarda se zaveda tudi vse več potrošnikov, ki dajejo prednost podjetjem, ki so pridobila certifikat ISO 22000.

 

Preberite več o mednarodnih standardih.

 

Sistem vodenja kakovosti - standardi

 

Sistem certificiranja in obnavljanja certifikata

Postopek pridobitve želenega certifikata, ki potrjuje doseganje zahtev ISO standardov zajema evalvacijo trenutnega delovanja, odkrivanje pomanjkljivosti in uvajanje potrebnih izboljšav. Čas veljavnosti posameznega certifikata je načeloma 3 leta, seveda pa je v koristi vsake organizacije stalno vzdrževanje doseženega nivoja poslovanja, na podlagi katerega ji je bil podeljen certifikat. Za vsa morebitna vprašanja oziroma dodatne informacije smo vam v Bureau Veritas vedno na voljo. Zagotavljamo vam popolno diskretnost ter strokoven in individualen pristop. Kljub prisotnosti v številnih državah po svetu se namreč zavedamo zlatega pravila za uspešen poslovni odnos: šteje vsaka stranka, ki si zasluži našo popolno pozornost.