Kako izbor barv na spletni strani vpliva na uspešnost in prepoznavnost

05. april 2019

Pri izboru pravih barv in barvnih kombinacij za spletno stran, pogostokrat pozabljamo, da barve podzavestno vplivajo na obiskovalce našega spletnega mesta. S pravo barvo vzbudimo občutke in uporabnik postane odziven. Skladna kombinacija barv prispeva k prepoznavnosti naše blagovne znamke, zato izbor barv ne sme nasprotovati filozofiji vašega podjetja. Če denimo prodajamo izdelke, ki so ekološki, je primerna zelena barva, saj vzbuja občutke svežine, umirjenosti in je povezana z zdravjem. Kombiniramo jo lahko z zemeljskimi toni. Popolnoma neprimerni sta v tem primeru rdeča in oranžna barva, ki simbolizirata strast, moč in čustva. Uporabnik bi ob obisku spletne strani začutil neskladje med ponudbo in sporočilom barv, kar bi lahko botrovalo občutku nezaupanja in odhodu s spletne strani. Ker je barvnih odtenkov nešteto in je prav vse barve nemogoče poimenovati in si jih zapomniti, obstajajo različni modeli za opis barv. Tako v oblikovalski industriji ločimo RGB model, model CMYK in LAB model opisovanja barv. Ko izbiramo barve pri izdelavi spletne strani, izberimo 1-3 glavne barve, ki bodo zajemale tri četrtine celotne spletne strani, 1 izstopajočo barvo, ki bo poudarila pomembne informacije na strani (gumbe, kontaktne podatke,…) ter 1-2 nevtralni barvi za ozadje. Tu vsekakor velja pravilo: manj je več.

 

Barvne kombinacije za spletno stran